itfaiye ye tuturdum tutanak YARDIMLARINIZA İHTİYACIM VAR
Tamam o zaman itfaiye tutanağını Kocasinan merkezden alıp belediyeye gideceksiniz ve süreç işleyecek.
Belediye binasına gidip kendiniz başvuru yapmalısınız.
Yardımlık konu yok ki ortada.
Tabi tutanakta sizin hatanız varsa belediye birsey yapmaz