hayriipek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
itfaiye ye tuturdum tutanak YARDIMLARINIZA İHTİYACIM VAR
Tamam o zaman itfaiye tutanağını Kocasinan merkezden alıp belediyeye gideceksiniz ve süreç işleyecek.

Belediye binasına gidip kendiniz başvuru yapmalısınız.

Yardımlık konu yok ki ortada.
Tabi tutanakta sizin hatanız varsa belediye birsey yapmaz