ayrıntılı şekilde verdiğim dilekçe
Tamam dilekçe gayet güzel.
İtfaiye bilirkişi raporu gibidir o raporu da ekleyip belediyeye gidin.
Bugün de 153 ü arayıp kayıt açtığın 153 avcilar beyaz masaya kayıt için dönüş yapın diyexek avcılar sizi arayacak.
Yine sonuç olmazda yine 153 ibb yi arayın çözüm olmadı deyin yine avcılar belediye arayacak sizi bir şekilde mağduriyet giderilir.
Geç işlese de zararı karşılarlar