fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tamam o zaman itfaiye tutanağını Kocasinan merkezden alıp belediyeye gideceksiniz ve süreç işleyecek.

Belediye binasına gidip kendiniz başvuru yapmalısınız.

Yardımlık konu yok ki ortada.
Tabi tutanakta sizin hatanız varsa belediye birsey yapmaz
ayrıntılı şekilde verdiğim dilekçe