• 27-08-2024, 06:25:43
    #10
    Bende galeri işletiyorum bilemiyorum bu esnaf kesimine neden bu kadar ön yargınız var sen eline paranı alıyor musunuz istediğin para veya değil işine geliyorsa vereceksin gelmiyorsa vermeyeceksin 2 gün sonra arabanı internet de görüp benim aracı galerici 70 fazlasına sattı diyip karın ağrısı yaşamayın malda gözünüz olmasın nihayetinde alan memnun satan memnun
  • 27-08-2024, 08:25:33
    #11
    BORTECINE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende galeri işletiyorum bilemiyorum bu esnaf kesimine neden bu kadar ön yargınız var sen eline paranı alıyor musunuz istediğin para veya değil işine geliyorsa vereceksin gelmiyorsa vermeyeceksin 2 gün sonra arabanı internet de görüp benim aracı galerici 70 fazlasına sattı diyip karın ağrısı yaşamayın malda gözünüz olmasın nihayetinde alan memnun satan memnun
    Neden olduğunu ben söyleyeyim. Salgın zamanında araçları olmadık fiyatlara sattınız. Piyasayı yükselttiniz. İkinci eli sıfır araç fiyatından daha fazlasına sattınız. Halk alıyor ya, kazanabildiğiniz kadar kazandınız. Enflasyonum bu denli yükselmesinde bilhassa emlakçı ve galerici esnafın büyük payı var.

    Seni tanımam fakat meslektaşların piyasanın içinden geçti.
  • 27-08-2024, 08:32:01
    #12
    Müneccim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden olduğunu ben söyleyeyim. Salgın zamanında araçları olmadık fiyatlara sattınız. Piyasayı yükselttiniz. İkinci eli sıfır araç fiyatından daha fazlasına sattınız. Halk alıyor ya, kazanabildiğiniz kadar kazandınız. Enflasyonum bu denli yükselmesinde bilhassa emlakçı ve galerici esnafın büyük payı var.
    Salgın zamanında ekmek 2 TL di domatesin kilosu 1.5 TL peynir 25 TL dolar 4.5 TL aralığındaydı daha örneklemesi bu şekilde devam eder gider ekmegi domatesi peyniri sütü de emlakçı galericilermi yükseltti doları da bizmi patlattık
  • 27-08-2024, 08:34:58
    #13
    BORTECINE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende galeri işletiyorum bilemiyorum bu esnaf kesimine neden bu kadar ön yargınız var sen eline paranı alıyor musunuz istediğin para veya değil işine geliyorsa vereceksin gelmiyorsa vermeyeceksin 2 gün sonra arabanı internet de görüp benim aracı galerici 70 fazlasına sattı diyip karın ağrısı yaşamayın malda gözünüz olmasın nihayetinde alan memnun satan memnun
    Bayideki sıfır araçları kullanıcıya bırakmadan otomasyon sipariş ile stoklayan, pert aracı sağlam diye kakalayan, bundan 2 yıl önce piyasa canlı diye ciddi alıcıya araç satmayan şimdi piyasa durunca da araçları elden çıkarmak için türlü türlü kolpalar atan sizin meslektaşlarınız olduğu için olabilir

    Düzgün esnafa kimsenin lafı olacağını sanmıyorum ama kurunun yanında yaş da yanar doğanın kuralı bu.
  • 27-08-2024, 08:40:49
    #14
    Platin üye
    Galeri 1m versede vermiyorum ekmek yiyecekse normal insan yesin
    Zaten araç stoklayıp yediklerini yedi galericiler
  • 27-08-2024, 08:41:50
    #15
    Aracı piyasanın 10-30 bin arası aşağı koy, letgo, sahibinden, arabam da hepsinde ilan açabilirsin + olarak Facebook'a araç gruplarına atabilirsin.

    300-500 ₺'yi gözden çıkarırsan ilan sitelerinde doping alabilirsin, etkileşimi yüksek araç ilan sayfalarında Instagrama ilana koydurabilirsin, eşine dostuna da WhatsApp Instagramdan durum artırabilirsin
  • 27-08-2024, 08:53:30
    #16
    lorxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bayideki sıfır araçları kullanıcıya bırakmadan otomasyon sipariş ile stoklayan, pert aracı sağlam diye kakalayan, bundan 2 yıl önce piyasa canlı diye ciddi alıcıya araç satmayan şimdi piyasa durunca da araçları elden çıkarmak için türlü türlü kolpalar atan sizin meslektaşlarınız olduğu için olabilir

    Düzgün esnafa kimsenin lafı olacağını sanmıyorum ama kurunun yanında yaş da yanar doğanın kuralı bu.
    Aynı dünyadamı yaşıyoruz bilmiyorum ama amcası dayısı olan bu ülkede işini götürüyor parası çevresi olan herzaman bayiden sıfır araç sahibi olabildi o kıtlık zamanında kısacası satılmazsa bekleriz kapıda mal bulunsun ayrıca alan da satan da halen devam ediyor dışarıdan gözüktüğü gibi değil benim 7 ay 8 bu ay ise 6 araç satışı vermişim
  • 27-08-2024, 09:14:39
    #17
    BORTECINE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Salgın zamanında ekmek 2 TL di domatesin kilosu 1.5 TL peynir 25 TL dolar 4.5 TL aralığındaydı daha örneklemesi bu şekilde devam eder gider ekmegi domatesi peyniri sütü de emlakçı galericilermi yükseltti doları da bizmi patlattık
    Siz doların yükselmesinden daha hızlı yükselttiniz fiyatları. Diyorum ya, sıfır araçtan daha fazla ücret istediniz ikinci ele. Anlaşılır değil mi?

    Her şey satılıyor, araba ve ev satılmıyor. Fiyatları aşırı yükselttiniz. Millet şişirdiğiniz piyasanın düşmesini bekliyor.
  • 27-08-2024, 09:45:25
    #18
    Guneyerkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Galeri 1m versede vermiyorum ekmek yiyecekse normal insan yesin
    Zaten araç stoklayıp yediklerini yedi galericiler
    Özelden numara atarmısınız