Neden olduğunu ben söyleyeyim. Salgın zamanında araçları olmadık fiyatlara sattınız. Piyasayı yükselttiniz. İkinci eli sıfır araç fiyatından daha fazlasına sattınız. Halk alıyor ya, kazanabildiğiniz kadar kazandınız. Enflasyonum bu denli yükselmesinde bilhassa emlakçı ve galerici esnafın büyük payı var.
Salgın zamanında ekmek 2 TL di domatesin kilosu 1.5 TL peynir 25 TL dolar 4.5 TL aralığındaydı daha örneklemesi bu şekilde devam eder gider ekmegi domatesi peyniri sütü de emlakçı galericilermi yükseltti doları da bizmi patlattık