Bende galeri işletiyorum bilemiyorum bu esnaf kesimine neden bu kadar ön yargınız var sen eline paranı alıyor musunuz istediğin para veya değil işine geliyorsa vereceksin gelmiyorsa vermeyeceksin 2 gün sonra arabanı internet de görüp benim aracı galerici 70 fazlasına sattı diyip karın ağrısı yaşamayın malda gözünüz olmasın nihayetinde alan memnun satan memnun