BORTECINE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende galeri işletiyorum bilemiyorum bu esnaf kesimine neden bu kadar ön yargınız var sen eline paranı alıyor musunuz istediğin para veya değil işine geliyorsa vereceksin gelmiyorsa vermeyeceksin 2 gün sonra arabanı internet de görüp benim aracı galerici 70 fazlasına sattı diyip karın ağrısı yaşamayın malda gözünüz olmasın nihayetinde alan memnun satan memnun
Bayideki sıfır araçları kullanıcıya bırakmadan otomasyon sipariş ile stoklayan, pert aracı sağlam diye kakalayan, bundan 2 yıl önce piyasa canlı diye ciddi alıcıya araç satmayan şimdi piyasa durunca da araçları elden çıkarmak için türlü türlü kolpalar atan sizin meslektaşlarınız olduğu için olabilir

Düzgün esnafa kimsenin lafı olacağını sanmıyorum ama kurunun yanında yaş da yanar doğanın kuralı bu.