BORTECINE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende galeri işletiyorum bilemiyorum bu esnaf kesimine neden bu kadar ön yargınız var sen eline paranı alıyor musunuz istediğin para veya değil işine geliyorsa vereceksin gelmiyorsa vermeyeceksin 2 gün sonra arabanı internet de görüp benim aracı galerici 70 fazlasına sattı diyip karın ağrısı yaşamayın malda gözünüz olmasın nihayetinde alan memnun satan memnun
Neden olduğunu ben söyleyeyim. Salgın zamanında araçları olmadık fiyatlara sattınız. Piyasayı yükselttiniz. İkinci eli sıfır araç fiyatından daha fazlasına sattınız. Halk alıyor ya, kazanabildiğiniz kadar kazandınız. Enflasyonum bu denli yükselmesinde bilhassa emlakçı ve galerici esnafın büyük payı var.

Seni tanımam fakat meslektaşların piyasanın içinden geçti.