lorxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bayideki sıfır araçları kullanıcıya bırakmadan otomasyon sipariş ile stoklayan, pert aracı sağlam diye kakalayan, bundan 2 yıl önce piyasa canlı diye ciddi alıcıya araç satmayan şimdi piyasa durunca da araçları elden çıkarmak için türlü türlü kolpalar atan sizin meslektaşlarınız olduğu için olabilir

Düzgün esnafa kimsenin lafı olacağını sanmıyorum ama kurunun yanında yaş da yanar doğanın kuralı bu.
Aynı dünyadamı yaşıyoruz bilmiyorum ama amcası dayısı olan bu ülkede işini götürüyor parası çevresi olan herzaman bayiden sıfır araç sahibi olabildi o kıtlık zamanında kısacası satılmazsa bekleriz kapıda mal bulunsun ayrıca alan da satan da halen devam ediyor dışarıdan gözüktüğü gibi değil benim 7 ay 8 bu ay ise 6 araç satışı vermişim