merhaba arkadaşlar, ben bursa yunuselinde yaşıyorum ama çok yanlızım, kendi kendime yolculuk yapamıyorum, aranızda yunuselinde yaşayıp benimle arkadaş olmak isteyen var mı?
otizmli bir insanım ve çocuksu yanım fazlasıyla ağır basmakta, bugüne kadar hep evden okula veya işe gittim, şu anda monster marka bilgisayarım ve bir takım yayın ve bilgisayar malzemem var, muhtemelen çoğu insandan daha iyi durumdayım, dijitalden de olsa fizikselden de olsa arkadaş edinmek istiyorum artık, sosyallik ve sosyal olmak benim için de bir ihtiyaç, lütfen beni de görün...
şimdiden teşekkür ederim...
(kısaca arkadaş olalım mı diyorum...)
Bursa Yunuselinde yaşayan var mı?
9
●246
- 23-08-2024, 16:52:59
- 23-08-2024, 17:00:04Dostum bı tedavi ol istersen hayatın etkisinden çok daha iyi olurquarktheorynuke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-08-2024, 17:00:51The final oynayacak sistem gereksinimin var ise beraber oynaya biliriz ben akşamları tek başıma takıyorum oyunda.
- 23-08-2024, 17:02:46yorum yapmak için yapma. yapmak istediği şey zaten tedavisi onun.nemesisqwe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-08-2024, 17:25:50Üyeliği durdurulduArkadaş belki tedavi olması gerektiğini bilmiyordu, reyiz iyilik yapıp bildirmiş.aykutyilmazer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-08-2024, 17:49:24aykutyilmazer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleHocam arkadaş sence sağlıklı mı düşünüyorlooktr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"otizmli bir insanım ve çocuksu yanım fazlasıyla ağır basmakta, bugüne kadar hep evden okula veya işe gittim"
Arkadaş forumda arkadaş buldu diyelim evlenmek için de evlenme programına mi katılsın
Balık Tutsun , Yürüyüş Yapsın , bisikletle-motorla gezsin kendine göre birini kafa dengi birini her türlü bulur okuldan veya çalıştığı yerden bile olabilir ama forum dan bulacağını düşünmek onun için pek iyi olmaz bence
Sadece bi psikolog gibi birine giderse onun için daha iyi olur belki aileden kaynaklı veya farklı özel kimseye söyleyemedigi bir durumu olabilir normaldir
Sizin bu kadar tepki gösterip büyütmenize gerek varmı - 24-08-2024, 00:30:57Üyeliği durdurulduTedavi ayrı bir konudur, arkadaş bulmak ayrı bir konu.nemesisqwe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Belki bulunduğu çevrede kafa dengi birisi yoktur. veya tanıdığı çevrenin çoğu zorbalı ve hakaret diyordur.
Köklü bir forum gibi sosyal platformlar gerçek arkadaş bulmak için bir yol olabilir. O ihtimali de düşünmek gerekiyor.
Örnek ben. Hayatım Zonguldakta geçti. Artık burada yeni bir insan tanımak istemiyorum. tanıdığım kişileri anlatsam sezonluk dizi olur. - 27-08-2024, 07:11:20hocam önce otizm nedir bi araştır. ondan sonra yazdıklarımı tekrar oku, benim tedavilik bir durumum yok, zaten ilaçlarımı düzenli içiyorum, ayrıca bu şekilde söylemen hiç doğru bir yaklaşım değil, aşırı kırıcı bir tonda yazmışsın.nemesisqwe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-08-2024, 07:12:37akşam oyun nasıl diye bir bakayım uygun gelirse haber veririm, belki başka oyun varsa oynadığın olabilir extra olarak...sametaykin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam insanların anlamadığı konu şu, ben zaten dışarıdan normal gözüküyorum, neredeyse normalim de, psikoloji olarak biraz dengesiz olabilirim kabul, ama zaten bunun sebebi kafa dengi birini bulamamış olmam.looktr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mesela ben hep fayda yaratma odaklı düşünen biriyim, insanlara faydam olsun da ben kazanmasam da olur modundayım, mesela kurumsal eğlence adını verdiğim bir konsept var, kısaca toplanıp işbirliği yapmak ve bir şeyler üreterek eğlenmek gibi düşünebilirsin bu konsepti, ama benim böyle bir ortamım yok, sorun burada
benim şu anda en çok ihtiyacım olan şey sağlam kafa dengi 3 5 arkadaş, ekip olup beyin fırtınaları yapabileceğimiz bir grup arkadaşın özlemini çekiyorum ben...