• 23-08-2024, 16:52:59
    #1
    merhaba arkadaşlar, ben bursa yunuselinde yaşıyorum ama çok yanlızım, kendi kendime yolculuk yapamıyorum, aranızda yunuselinde yaşayıp benimle arkadaş olmak isteyen var mı?

    otizmli bir insanım ve çocuksu yanım fazlasıyla ağır basmakta, bugüne kadar hep evden okula veya işe gittim, şu anda monster marka bilgisayarım ve bir takım yayın ve bilgisayar malzemem var, muhtemelen çoğu insandan daha iyi durumdayım, dijitalden de olsa fizikselden de olsa arkadaş edinmek istiyorum artık, sosyallik ve sosyal olmak benim için de bir ihtiyaç, lütfen beni de görün...

    şimdiden teşekkür ederim...

    (kısaca arkadaş olalım mı diyorum...)
  • 23-08-2024, 17:00:04
    #2
    Platin üye
    quarktheorynuke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba arkadaşlar, ben bursa yunuselinde yaşıyorum ama çok yanlızım, kendi kendime yolculuk yapamıyorum, aranızda yunuselinde yaşayıp benimle arkadaş olmak isteyen var mı?

    otizmli bir insanım ve çocuksu yanım fazlasıyla ağır basmakta, bugüne kadar hep evden okula veya işe gittim, şu anda monster marka bilgisayarım ve bir takım yayın ve bilgisayar malzemem var, muhtemelen çoğu insandan daha iyi durumdayım, dijitalden de olsa fizikselden de olsa arkadaş edinmek istiyorum artık, sosyallik ve sosyal olmak benim için de bir ihtiyaç, lütfen beni de görün...

    şimdiden teşekkür ederim...

    (kısaca arkadaş olalım mı diyorum...)
    Dostum bı tedavi ol istersen hayatın etkisinden çok daha iyi olur
  • 23-08-2024, 17:00:51
    #3
    The final oynayacak sistem gereksinimin var ise beraber oynaya biliriz ben akşamları tek başıma takıyorum oyunda.
  • 23-08-2024, 17:02:46
    #4
    nemesisqwe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum bı tedavi ol istersen hayatın etkisinden çok daha iyi olur
    yorum yapmak için yapma. yapmak istediği şey zaten tedavisi onun.
  • 23-08-2024, 17:25:50
    #5
    Üyeliği durduruldu
    aykutyilmazer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yorum yapmak için yapma. yapmak istediği şey zaten tedavisi onun.
    Arkadaş belki tedavi olması gerektiğini bilmiyordu, reyiz iyilik yapıp bildirmiş.
  • 23-08-2024, 17:49:24
    #6
    Platin üye
    aykutyilmazer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yorum yapmak için yapma. yapmak istediği şey zaten tedavisi onun.
    looktr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaş belki tedavi olması gerektiğini bilmiyordu, reyiz iyilik yapıp bildirmiş.
    Hocam arkadaş sence sağlıklı mı düşünüyor


    "otizmli bir insanım ve çocuksu yanım fazlasıyla ağır basmakta, bugüne kadar hep evden okula veya işe gittim"


    Arkadaş forumda arkadaş buldu diyelim evlenmek için de evlenme programına mi katılsın


    Balık Tutsun , Yürüyüş Yapsın , bisikletle-motorla gezsin kendine göre birini kafa dengi birini her türlü bulur okuldan veya çalıştığı yerden bile olabilir ama forum dan bulacağını düşünmek onun için pek iyi olmaz bence

    Sadece bi psikolog gibi birine giderse onun için daha iyi olur belki aileden kaynaklı veya farklı özel kimseye söyleyemedigi bir durumu olabilir normaldir

    Sizin bu kadar tepki gösterip büyütmenize gerek varmı
  • 24-08-2024, 00:30:57
    #7
    Üyeliği durduruldu
    nemesisqwe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam arkadaş sence sağlıklı mı düşünüyor


    "otizmli bir insanım ve çocuksu yanım fazlasıyla ağır basmakta, bugüne kadar hep evden okula veya işe gittim"


    Arkadaş forumda arkadaş buldu diyelim evlenmek için de evlenme programına mi katılsın


    Balık Tutsun , Yürüyüş Yapsın , bisikletle-motorla gezsin kendine göre birini kafa dengi birini her türlü bulur okuldan veya çalıştığı yerden bile olabilir ama forum dan bulacağını düşünmek onun için pek iyi olmaz bence

    Sadece bi psikolog gibi birine giderse onun için daha iyi olur belki aileden kaynaklı veya farklı özel kimseye söyleyemedigi bir durumu olabilir normaldir

    Sizin bu kadar tepki gösterip büyütmenize gerek varmı
    Tedavi ayrı bir konudur, arkadaş bulmak ayrı bir konu.
    Belki bulunduğu çevrede kafa dengi birisi yoktur. veya tanıdığı çevrenin çoğu zorbalı ve hakaret diyordur.
    Köklü bir forum gibi sosyal platformlar gerçek arkadaş bulmak için bir yol olabilir. O ihtimali de düşünmek gerekiyor.


    Örnek ben. Hayatım Zonguldakta geçti. Artık burada yeni bir insan tanımak istemiyorum. tanıdığım kişileri anlatsam sezonluk dizi olur.
  • 27-08-2024, 07:11:20
    #8
    nemesisqwe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum bı tedavi ol istersen hayatın etkisinden çok daha iyi olur
    hocam önce otizm nedir bi araştır. ondan sonra yazdıklarımı tekrar oku, benim tedavilik bir durumum yok, zaten ilaçlarımı düzenli içiyorum, ayrıca bu şekilde söylemen hiç doğru bir yaklaşım değil, aşırı kırıcı bir tonda yazmışsın.
  • 27-08-2024, 07:12:37
    #9
    sametaykin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    The final oynayacak sistem gereksinimin var ise beraber oynaya biliriz ben akşamları tek başıma takıyorum oyunda.
    akşam oyun nasıl diye bir bakayım uygun gelirse haber veririm, belki başka oyun varsa oynadığın olabilir extra olarak...

    looktr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tedavi ayrı bir konudur, arkadaş bulmak ayrı bir konu.
    Belki bulunduğu çevrede kafa dengi birisi yoktur. veya tanıdığı çevrenin çoğu zorbalı ve hakaret diyordur.
    Köklü bir forum gibi sosyal platformlar gerçek arkadaş bulmak için bir yol olabilir. O ihtimali de düşünmek gerekiyor.


    Örnek ben. Hayatım Zonguldakta geçti. Artık burada yeni bir insan tanımak istemiyorum. tanıdığım kişileri anlatsam sezonluk dizi olur.
    hocam insanların anlamadığı konu şu, ben zaten dışarıdan normal gözüküyorum, neredeyse normalim de, psikoloji olarak biraz dengesiz olabilirim kabul, ama zaten bunun sebebi kafa dengi birini bulamamış olmam.

    mesela ben hep fayda yaratma odaklı düşünen biriyim, insanlara faydam olsun da ben kazanmasam da olur modundayım, mesela kurumsal eğlence adını verdiğim bir konsept var, kısaca toplanıp işbirliği yapmak ve bir şeyler üreterek eğlenmek gibi düşünebilirsin bu konsepti, ama benim böyle bir ortamım yok, sorun burada

    benim şu anda en çok ihtiyacım olan şey sağlam kafa dengi 3 5 arkadaş, ekip olup beyin fırtınaları yapabileceğimiz bir grup arkadaşın özlemini çekiyorum ben...