sametaykin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
The final oynayacak sistem gereksinimin var ise beraber oynaya biliriz ben akşamları tek başıma takıyorum oyunda.
akşam oyun nasıl diye bir bakayım uygun gelirse haber veririm, belki başka oyun varsa oynadığın olabilir extra olarak...

looktr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tedavi ayrı bir konudur, arkadaş bulmak ayrı bir konu.
Belki bulunduğu çevrede kafa dengi birisi yoktur. veya tanıdığı çevrenin çoğu zorbalı ve hakaret diyordur.
Köklü bir forum gibi sosyal platformlar gerçek arkadaş bulmak için bir yol olabilir. O ihtimali de düşünmek gerekiyor.


Örnek ben. Hayatım Zonguldakta geçti. Artık burada yeni bir insan tanımak istemiyorum. tanıdığım kişileri anlatsam sezonluk dizi olur.
hocam insanların anlamadığı konu şu, ben zaten dışarıdan normal gözüküyorum, neredeyse normalim de, psikoloji olarak biraz dengesiz olabilirim kabul, ama zaten bunun sebebi kafa dengi birini bulamamış olmam.

mesela ben hep fayda yaratma odaklı düşünen biriyim, insanlara faydam olsun da ben kazanmasam da olur modundayım, mesela kurumsal eğlence adını verdiğim bir konsept var, kısaca toplanıp işbirliği yapmak ve bir şeyler üreterek eğlenmek gibi düşünebilirsin bu konsepti, ama benim böyle bir ortamım yok, sorun burada

benim şu anda en çok ihtiyacım olan şey sağlam kafa dengi 3 5 arkadaş, ekip olup beyin fırtınaları yapabileceğimiz bir grup arkadaşın özlemini çekiyorum ben...