aykutyilmazer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yorum yapmak için yapma. yapmak istediği şey zaten tedavisi onun.
looktr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaş belki tedavi olması gerektiğini bilmiyordu, reyiz iyilik yapıp bildirmiş.
Hocam arkadaş sence sağlıklı mı düşünüyor


"otizmli bir insanım ve çocuksu yanım fazlasıyla ağır basmakta, bugüne kadar hep evden okula veya işe gittim"


Arkadaş forumda arkadaş buldu diyelim evlenmek için de evlenme programına mi katılsın


Balık Tutsun , Yürüyüş Yapsın , bisikletle-motorla gezsin kendine göre birini kafa dengi birini her türlü bulur okuldan veya çalıştığı yerden bile olabilir ama forum dan bulacağını düşünmek onun için pek iyi olmaz bence

Sadece bi psikolog gibi birine giderse onun için daha iyi olur belki aileden kaynaklı veya farklı özel kimseye söyleyemedigi bir durumu olabilir normaldir

Sizin bu kadar tepki gösterip büyütmenize gerek varmı