nemesisqwe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam arkadaş sence sağlıklı mı düşünüyor


"otizmli bir insanım ve çocuksu yanım fazlasıyla ağır basmakta, bugüne kadar hep evden okula veya işe gittim"


Arkadaş forumda arkadaş buldu diyelim evlenmek için de evlenme programına mi katılsın


Balık Tutsun , Yürüyüş Yapsın , bisikletle-motorla gezsin kendine göre birini kafa dengi birini her türlü bulur okuldan veya çalıştığı yerden bile olabilir ama forum dan bulacağını düşünmek onun için pek iyi olmaz bence

Sadece bi psikolog gibi birine giderse onun için daha iyi olur belki aileden kaynaklı veya farklı özel kimseye söyleyemedigi bir durumu olabilir normaldir

Sizin bu kadar tepki gösterip büyütmenize gerek varmı
Tedavi ayrı bir konudur, arkadaş bulmak ayrı bir konu.
Belki bulunduğu çevrede kafa dengi birisi yoktur. veya tanıdığı çevrenin çoğu zorbalı ve hakaret diyordur.
Köklü bir forum gibi sosyal platformlar gerçek arkadaş bulmak için bir yol olabilir. O ihtimali de düşünmek gerekiyor.


Örnek ben. Hayatım Zonguldakta geçti. Artık burada yeni bir insan tanımak istemiyorum. tanıdığım kişileri anlatsam sezonluk dizi olur.