merhaba arkadaşlar, ben bursa yunuselinde yaşıyorum ama çok yanlızım, kendi kendime yolculuk yapamıyorum, aranızda yunuselinde yaşayıp benimle arkadaş olmak isteyen var mı?
otizmli bir insanım ve çocuksu yanım fazlasıyla ağır basmakta, bugüne kadar hep evden okula veya işe gittim, şu anda monster marka bilgisayarım ve bir takım yayın ve bilgisayar malzemem var, muhtemelen çoğu insandan daha iyi durumdayım, dijitalden de olsa fizikselden de olsa arkadaş edinmek istiyorum artık, sosyallik ve sosyal olmak benim için de bir ihtiyaç, lütfen beni de görün...
şimdiden teşekkür ederim...
(kısaca arkadaş olalım mı diyorum...)
Dostum bı tedavi ol istersen hayatın etkisinden çok daha iyi olur