Dostum bı tedavi ol istersen hayatın etkisinden çok daha iyi olur
hocam önce otizm nedir bi araştır. ondan sonra yazdıklarımı tekrar oku, benim tedavilik bir durumum yok, zaten ilaçlarımı düzenli içiyorum, ayrıca bu şekilde söylemen hiç doğru bir yaklaşım değil, aşırı kırıcı bir tonda yazmışsın.