• 15-08-2024, 08:49:22
    #19
    Platin üye
    ibrmcvs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Böyle bir durum söz konusu değil.

    Kafanıza göre hiçbir ödemeyi iade alamazsınız.
    Yasal yollara başvursanız dahi alamayabilirsiniz.

    Bu yorumu neye binaen yaptınız? Bunun ile alakalı mesnetlerinizi iletir misiniz?

    Chargeback ile çalıntı/şüpheli işlem bildirimleri aynı durum değildir.

    Chargeback: Ödenen tutara karşın hizmetin teslim alınamaması, firmaya ulaşılamaması vs.

    Binance bunların hangi birini yapmış ki sorgusuz sualsiz iade olucak? Çalıntı/kredi kartı işlemi yapılsa, 3D ile yapılmış, ancak savcılığa başvuru yapabilirsiniz, veya forum doldurursunuz, incelenir .Kaldı ki 3D’siz ödemelerde dahi 6 Aydan fazla bekleyen mağdurlar var.

    Saçma ve mantık dışı bir yorum olmuş hulâsa.
    Chargeback - Ödeme itirazı demektir.

    Müşteri bankaya iade talep ettiği anda banka hemen ödeme alana bakar, eğer iade gücü varsa direkt firmaya iadeyi geç der, firma da finans kuruluşu ile arasını bozmamak için iadesini geçer. Kanunlarda da açıkça belirtilmiştir ki banka iyi niyetli olarak finansal işlemlere aracılık eder ve tüm taraflarda bankaların iyi niyetli olması önceliklidir. Örneğin bir icra ve haciz işleminde bile banka işlem başlatırsa haciz sırasına bakılmadan otomatik olarak ilk sıraya alınır ve ilk sırada tahsilatını yapar.

    Eğer ödeme alan kişinin ödeme gücü yoksa ya da haklı olduğunu düşünüyorsa iade etmek istemez, kart sahibinden ve ödemeyi alandan karşılıklı kanıt ister.
    • Sürecin hiç bir aşamasında 3d secure kullanılmış mı sorgulanmaz. Ben böyle bir ödeme yapmadım dediği anda, karşılığında da fiziksel bir nakliye, teslim tutanağı vs. olmadığından iş biter. Kargocuların kapıda SMS ile kod istemesinin de sebebi budur.
    • Banka tedbir amaçlı ödeme kuruluşu ile direkt çalışıyorsa posları yeni ödemelere kapatılır, banka hesaplarına varsa kredi limitlerine bloke koyar. Finansal itibarı bozulur.
    • Eğer müşteri haklı bulunursa ancak ödemeyi alan itirazı reddederse, kredi kartı hangi markaysa (Visa, Mastercard, Amex vb.) hakem olarak tayin edilir, hakemlik ücretlidir ve ücreti ödeme tahsil edenden alınır.
    • Onlarca Chargeback talebine yanıt vermiş, her gün poslarından binlerce işlem geçen ve onlarca firmaya ödeme çözümü üreten biri olarak kart markasından müşteri alehine sonuç çıkmış bir karar görmedim.
    • Üstelik finansal itibarı zedeleneceği için Chargeback talebine itiraz eden büyük firma da görmedim.
    Denemek isterseniz Binance global hesabınız varsa, kredi kartımı ileteyim çekim yapalım, süreci yaşayarak öğrenin.
  • 15-08-2024, 08:52:29
    #20
    Hocam böyle konularda dikkatli olun eğer adam başkasının kartıyla aldırdıysa yada ters ibraz gönderip yalan beyanla vs alabilir sonra çok başınız ağlar
  • 15-08-2024, 09:37:09
    #21
    merner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Chargeback - Ödeme itirazı demektir.

    Müşteri bankaya iade talep ettiği anda banka hemen ödeme alana bakar, eğer iade gücü varsa direkt firmaya iadeyi geç der, firma da finans kuruluşu ile arasını bozmamak için iadesini geçer. Kanunlarda da açıkça belirtilmiştir ki banka iyi niyetli olarak finansal işlemlere aracılık eder ve tüm taraflarda bankaların iyi niyetli olması önceliklidir. Örneğin bir icra ve haciz işleminde bile banka işlem başlatırsa haciz sırasına bakılmadan otomatik olarak ilk sıraya alınır ve ilk sırada tahsilatını yapar.

    Eğer ödeme alan kişinin ödeme gücü yoksa ya da haklı olduğunu düşünüyorsa iade etmek istemez, kart sahibinden ve ödemeyi alandan karşılıklı kanıt ister.
    • Sürecin hiç bir aşamasında 3d secure kullanılmış mı sorgulanmaz. Ben böyle bir ödeme yapmadım dediği anda, karşılığında da fiziksel bir nakliye, teslim tutanağı vs. olmadığından iş biter. Kargocuların kapıda SMS ile kod istemesinin de sebebi budur.
    • Banka tedbir amaçlı ödeme kuruluşu ile direkt çalışıyorsa posları yeni ödemelere kapatılır, banka hesaplarına varsa kredi limitlerine bloke koyar. Finansal itibarı bozulur.
    • Eğer müşteri haklı bulunursa ancak ödemeyi alan itirazı reddederse, kredi kartı hangi markaysa (Visa, Mastercard, Amex vb.) hakem olarak tayin edilir, hakemlik ücretlidir ve ücreti ödeme tahsil edenden alınır.
    • Onlarca Chargeback talebine yanıt vermiş, her gün poslarından binlerce işlem geçen ve onlarca firmaya ödeme çözümü üreten biri olarak kart markasından müşteri alehine sonuç çıkmış bir karar görmedim.
    • Üstelik finansal itibarı zedeleneceği için Chargeback talebine itiraz eden büyük firma da görmedim.
    Denemek isterseniz Binance global hesabınız varsa, kredi kartımı ileteyim çekim yapalım, süreci yaşayarak öğrenin.
    R10 üzerinden aldığınız Premium üyeliğinize itiraz işlemi başlatır mısınız? Böylece herkes görmüş olur.

    Ayrıca sikayetvar.com’da yer alan binlerce şikayet, aylardır iade bekleyen kişiler yalan mı söylüyor? Migros gibi, Tosla gibi, PeP gibi şirketler neden iade yapmıyor?

    Malasef ki Hiçbir müşteri ,hiçbir finans kuruluşunun UMRUNDA BİLE DEĞİLDİR. Sizler finans kuruluşları için yalnızca bir rakamdan ibaretsiniz. Ve malasef ki sizin için hiçbir firma kimse ile arasını bozmaz, hatta umursamaz bile.

    Koskoca banka, bir müşteri için kripto hizmet sağlayıcısı ile arasınımı bozucak

    Bir tane müşteri koskoca Binance’in itibarınımı zedeliyecek?

    Binance’in insanların yasal olarak yatırdıkları yüzbinlerce lirayı dahi iade etmediğinden haberdarsınızdır umarım?
  • 15-08-2024, 10:08:52
    #22
    Platin üye
    ibrmcvs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 üzerinden aldığınız Premium üyeliğinize itiraz işlemi başlatır mısınız? Böylece herkes görmüş olur.
    Bunu yaptığımda Coşkun iadeyi PayTR'ye geçer ve beni forumdan banlar. İşler olması gibi ilerler yani.

    Boşa uzatıyorsunuz, konuyu bilmiyorsunuz, yanlış yönlendiriyorsunuz. İyi günler dilerim.
  • 15-08-2024, 10:27:28
    #23
    merner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu yaptığımda Coşkun iadeyi PayTR'ye geçer ve beni forumdan banlar. İşler olması gibi ilerler yani.

    Boşa uzatıyorsunuz, konuyu bilmiyorsunuz, yanlış yönlendiriyorsunuz. İyi günler dilerim.
    Bence siz konuyu bilmiyorsunuz. Üstte editlediğim mesajı tekrar bir okuyun.

    Ayrıca R10 dışında herhangi bir yakınınızın Papara hesabına, banka/kredi kartı ile para yatırıp, bu dediklerinizi yapın lütfen. Eğer benim söylediğimden aksi bir durum çıkarsa, hesabımı sildirteceğim.
  • 15-08-2024, 10:29:00
    #24
    merner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu yaptığımda Coşkun iadeyi PayTR'ye geçer ve beni forumdan banlar. İşler olması gibi ilerler yani.

    Boşa uzatıyorsunuz, konuyu bilmiyorsunuz, yanlış yönlendiriyorsunuz. İyi günler dilerim.
    @Coşkun Çetin; veya mesajı okuyan farklı bir yönetici bu arkadaşın yazdığı mesajları birde size sormak istiyorum? Böyle bir durumda nasıl bir reaksiyon alınır? Bu arkadaşın dediklerinin doğruluk payı nedir?

    Daha önce böyle bir durum yaşandı mı? Yaşanmadıysa, bir kişi 3D ile işlem sağlayıp, savcılık kanalı ile değilde, doğrudan finans kuruluşları ile, işlem 3D olmasına rağmen “ Kartım çalındı “ diyerek iade alabilir mi?
  • 15-08-2024, 10:50:07
    #25
    3d olunca chargeback olmaz, paranızı alamazsınız diye bir şey yok. Kim ezberletti bunu merak ediyorum. 3d ile yapılmış işlemde de gayet güzel chargeback olur.
  • 15-08-2024, 11:05:13
    #26
    AhmetCAKIR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3d olunca chargeback olmaz, paranızı alamazsınız diye bir şey yok. Kim ezberletti bunu merak ediyorum. 3d ile yapılmış işlemde de gayet güzel chargeback olur.
    Durum böyle olduğu gibi, 3D'siz işlemde dahi iade de alamayabilirsiniz.
    Olayın durumuna göre değişir aslında.

    Ama Chargeback'te 3D olsa da, firma hizmeti teslim etmezse, ulaşılamazsa Chargeback olur, zaten Chargeback'in 3d ile bir ilgisi yok.

    Ama Çalıntı/Kart ile yapılan 3D işlemlerinde, kartınızı çalan kişiye firma hizmeti teslim ettiği için, teslim alan siz olmasanız dahi onay verdiğiniz için o parayı almanız çok çok zor.
  • 15-08-2024, 13:09:34
    #27
    ibrmcvs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 üzerinden aldığınız Premium üyeliğinize itiraz işlemi başlatır mısınız? Böylece herkes görmüş olur.

    Ayrıca sikayetvar.com’da yer alan binlerce şikayet, aylardır iade bekleyen kişiler yalan mı söylüyor? Migros gibi, Tosla gibi, PeP gibi şirketler neden iade yapmıyor?

    Malasef ki Hiçbir müşteri ,hiçbir finans kuruluşunun UMRUNDA BİLE DEĞİLDİR. Sizler finans kuruluşları için yalnızca bir rakamdan ibaretsiniz. Ve malasef ki sizin için hiçbir firma kimse ile arasını bozmaz, hatta umursamaz bile.

    Koskoca banka, bir müşteri için kripto hizmet sağlayıcısı ile arasınımı bozucak

    Bir tane müşteri koskoca Binance’in itibarınımı zedeliyecek?

    Binance’in insanların yasal olarak yatırdıkları yüzbinlerce lirayı dahi iade etmediğinden haberdarsınızdır umarım?
    Bir üye bunu yaptı ve Coşkun Hoca sınırsız banladı zaten. Ve r10 uğraşır kanıt yollar ödeme şirketine o yüzden itiraz reddedilir