Bunu yaptığımda Coşkun iadeyi PayTR'ye geçer ve beni forumdan banlar. İşler olması gibi ilerler yani.
Boşa uzatıyorsunuz, konuyu bilmiyorsunuz, yanlış yönlendiriyorsunuz. İyi günler dilerim.
Bence siz konuyu bilmiyorsunuz. Üstte editlediğim mesajı tekrar bir okuyun.
Ayrıca R10 dışında herhangi bir yakınınızın Papara hesabına, banka/kredi kartı ile para yatırıp, bu dediklerinizi yapın lütfen. Eğer benim söylediğimden aksi bir durum çıkarsa, hesabımı sildirteceğim.