merner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bunu yaptığımda Coşkun iadeyi PayTR'ye geçer ve beni forumdan banlar. İşler olması gibi ilerler yani.

Boşa uzatıyorsunuz, konuyu bilmiyorsunuz, yanlış yönlendiriyorsunuz. İyi günler dilerim.
@Coşkun Çetin; veya mesajı okuyan farklı bir yönetici bu arkadaşın yazdığı mesajları birde size sormak istiyorum? Böyle bir durumda nasıl bir reaksiyon alınır? Bu arkadaşın dediklerinin doğruluk payı nedir?

Daha önce böyle bir durum yaşandı mı? Yaşanmadıysa, bir kişi 3D ile işlem sağlayıp, savcılık kanalı ile değilde, doğrudan finans kuruluşları ile, işlem 3D olmasına rağmen “ Kartım çalındı “ diyerek iade alabilir mi?