3d olunca chargeback olmaz, paranızı alamazsınız diye bir şey yok. Kim ezberletti bunu merak ediyorum. 3d ile yapılmış işlemde de gayet güzel chargeback olur.
Durum böyle olduğu gibi, 3D'siz işlemde dahi iade de alamayabilirsiniz.
Olayın durumuna göre değişir aslında.
Ama Chargeback'te 3D olsa da, firma hizmeti teslim etmezse, ulaşılamazsa Chargeback olur, zaten Chargeback'in 3d ile bir ilgisi yok.
Ama Çalıntı/Kart ile yapılan 3D işlemlerinde, kartınızı çalan kişiye firma hizmeti teslim ettiği için, teslim alan siz olmasanız dahi onay verdiğiniz için o parayı almanız çok çok zor.