R10 üzerinden aldığınız Premium üyeliğinize itiraz işlemi başlatır mısınız? Böylece herkes görmüş olur.
Bunu yaptığımda Coşkun iadeyi PayTR'ye geçer ve beni forumdan banlar. İşler olması gibi ilerler yani.
Boşa uzatıyorsunuz, konuyu bilmiyorsunuz, yanlış yönlendiriyorsunuz. İyi günler dilerim.