Merhabalar yaşım 19'a yaklaştı diyebiliriz kellik yakın ve saçımda ciddi anlamda gözlemlenen seyreklik var, sarışınım. İnce telli ve sarışın olunca özellikle çok fazla göze batıyor. Güneş altında kele yakın oluyor bildiğiniz. Tekrar saç çıkması veya gürleşmesi için ne önerirsiniz, deneyimleriniz varsa aktarabilir misiniz? Ekim demeyin lütfen çünkü 30 yaşından önce ekim önerilmemekte. Finasterid + Minoxil düşünüyorum sene sonuna kadar. Saçlarımı komple kazıtıp (bu aralar da arada kullandığım) Bemiks, Evigen, Bepanthen / minoxil finasterid düşünüyorum en azından saçım 25-26 yaşına kadar götürse yeterli 4-5 yıl peruk takıp sonra saç ektiririm diye düşünüyorum. Dediğim gibi bu süreçten geçip önerebileceğiniz ne var dökülme ve gürleşme için. Şimdiden herkese teşekkürler
Saç Dökülmesi 19'larda Kel Kalmak
20
●618
- 08-08-2024, 11:15:19zamanında bendede aşırı dökülme problemi vardı hatta kuzenimle aynı saç tipine sahibiz yani ince felan
ben ' barcelino yağı ' kullandım dökülmesi durmuştu. kuzenim dediğiniz gibi suan 20 21 yasında bildiğiniz kel. düzenli kullanımda bence kesin sonuc veriyor. denemenizde fayda var. - 08-08-2024, 11:21:21Bu yağı da ilk kez duydum kullanımı nasıl ne sıklıkla kullanıyoruz azcık bilgi verebilir misiniz?Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-08-2024, 11:23:29Konuyla alakası yok ama bende de kepek sorunu var. Kepekten daha önce kurtulan kişi varsa yorum yaparsa sevinirim.
- 08-08-2024, 11:23:52çok önceden kullanmıştım aksam sürüp 2 saat bekletiyordum sonra durulayıp yatıyordum sabah ise sampuanla yıkıyordum.Alys adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
trendyolda tecrübe edinmiş cok kişi var yorumlarda belirten felan olmus bi inceleyin isterseniz.
https://www.trendyol.com/morfose/bar...chantId=961629