zamanında bendede aşırı dökülme problemi vardı hatta kuzenimle aynı saç tipine sahibiz yani ince felan
ben ' barcelino yağı ' kullandım dökülmesi durmuştu. kuzenim dediğiniz gibi suan 20 21 yasında bildiğiniz kel. düzenli kullanımda bence kesin sonuc veriyor. denemenizde fayda var.