Merhabalar yaşım 19'a yaklaştı diyebiliriz kellik yakın ve saçımda ciddi anlamda gözlemlenen seyreklik var, sarışınım. İnce telli ve sarışın olunca özellikle çok fazla göze batıyor. Güneş altında kele yakın oluyor bildiğiniz. Tekrar saç çıkması veya gürleşmesi için ne önerirsiniz, deneyimleriniz varsa aktarabilir misiniz? Ekim demeyin lütfen çünkü 30 yaşından önce ekim önerilmemekte. Finasterid + Minoxil düşünüyorum sene sonuna kadar. Saçlarımı komple kazıtıp (bu aralar da arada kullandığım) Bemiks, Evigen, Bepanthen / minoxil finasterid düşünüyorum en azından saçım 25-26 yaşına kadar götürse yeterli 4-5 yıl peruk takıp sonra saç ektiririm diye düşünüyorum. Dediğim gibi bu süreçten geçip önerebileceğiniz ne var dökülme ve gürleşme için. Şimdiden herkese teşekkürler