Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
zamanında bendede aşırı dökülme problemi vardı hatta kuzenimle aynı saç tipine sahibiz yani ince felan

ben ' barcelino yağı ' kullandım dökülmesi durmuştu. kuzenim dediğiniz gibi suan 20 21 yasında bildiğiniz kel. düzenli kullanımda bence kesin sonuc veriyor. denemenizde fayda var.
Bu yağı da ilk kez duydum kullanımı nasıl ne sıklıkla kullanıyoruz azcık bilgi verebilir misiniz?