• 26-07-2024, 22:39:34
    #1
    Selamün aleyküm iyi geceler
    Ben arabadan muayenesizlikten ceza yedim
    Kaç gün önceden öder isem indirimden yararlanırım? , cezayı ödesem muayene yaptırmasam, araba trafikten komple men olurmu daha önce yaşayan varmı?
  • 26-07-2024, 22:40:40
    #2
    Kategori Moderatörü
    Tebliğden sonra 15 gün olması lazım. Ayrıca kendi beyanınızla da gib üzzerinden ödeyebilirsiniz.
    Bir daha yakalanırsanız men ederler otoparka çekilir ve muayene için çekici üzerinde muayene istasyonuna gider aracınız bir ton masraf yani.
  • 26-07-2024, 22:42:13
    #3
    SrdL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tebliğden sonra 15 gün olması lazım. Ayrıca kendi beyanınızla da gib üzzerinden ödeyebilirsiniz.
    ceza 15 gün geçerli mi teşekkür ederim 1 günlük ofsayt kaçırıyorum , cezayı ödesem yakalanmasam da trafikten araba men olurmu hocam muayene yaptırmasam
  • 26-07-2024, 22:42:59
    #4
    SrdL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tebliğden sonra 15 gün olması lazım. Ayrıca kendi beyanınızla da gib üzzerinden ödeyebilirsiniz.
    Bir daha yakalanırsanız men ederler otoparka çekilir ve muayene için çekici üzerinde muayene istasyonuna gider aracınız bir ton masraf yani.
    o zaman 3-4 ay binmeyecem hocam teşekkür ederim
  • 26-07-2024, 22:44:56
    #5
    Kategori Moderatörü
    Adiosaverrr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ceza 15 gün geçerli mi teşekkür ederim 1 günlük ofsayt kaçırıyorum , cezayı ödesem yakalanmasam da trafikten araba men olurmu hocam muayene yaptırmasam
    Cezayı ödemeseniz bişi olmaz ama muayene yaptırın yakalandığınızda sorun olacak 7 ya da 15 süresi var ceza sonrasında. Muayene yaptırmadığınız da yakalanınca her türlü men olur araç.
  • 26-07-2024, 22:46:14
    #6
    SrdL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cezayı ödemeseniz bişi olmaz ama muayene yaptırın yakalandığınızda sorun olacak 1 ay ya da 15 süresi var ceza sonrasında. Muayene yaptırmadığınız da yakalanınca her türlü men olur araç.
    durumum yok hocam arabanın masrafı var en güzeli yaptırınca binmek, mende olursa sorun büyük çok teşekkür ederim
  • 26-07-2024, 22:47:08
    #7
    Merhaha hocam allah razı olsun son güne yetiştim 1 ay süresi mevcut indirimli ödeme için bilginiz olsun bugün tam 1. Ay oluyordu son anda kurtardiniz beni
  • 26-07-2024, 22:48:15
    #8
    Kategori Moderatörü
    SosyalDanisman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaha hocam allah razı olsun son güne yetiştim 1 ay süresi mevcut indirimli ödeme için bilginiz olsun bugün tam 1. Ay oluyordu son anda kurtardiniz beni
    Evet 15 günden 1 aya çıkarılmış geçmiş olsun.
  • 26-07-2024, 22:48:39
    #9
    SosyalDanisman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaha hocam allah razı olsun son güne yetiştim 1 ay süresi mevcut indirimli ödeme için bilginiz olsun bugün tam 1. Ay oluyordu son anda kurtardiniz beni
    1 ay mı süresi süper hocam, cidden postu görünce aklınıza geldiyse süper, Allah sizden de razı olsun gecmiş olsun😃