Tebliğden sonra 15 gün olması lazım. Ayrıca kendi beyanınızla da gib üzzerinden ödeyebilirsiniz.
Bir daha yakalanırsanız men ederler otoparka çekilir ve muayene için çekici üzerinde muayene istasyonuna gider aracınız bir ton masraf yani.