SrdL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cezayı ödemeseniz bişi olmaz ama muayene yaptırın yakalandığınızda sorun olacak 1 ay ya da 15 süresi var ceza sonrasında. Muayene yaptırmadığınız da yakalanınca her türlü men olur araç.
durumum yok hocam arabanın masrafı var en güzeli yaptırınca binmek, mende olursa sorun büyük çok teşekkür ederim