SrdL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tebliğden sonra 15 gün olması lazım. Ayrıca kendi beyanınızla da gib üzzerinden ödeyebilirsiniz.
ceza 15 gün geçerli mi teşekkür ederim 1 günlük ofsayt kaçırıyorum , cezayı ödesem yakalanmasam da trafikten araba men olurmu hocam muayene yaptırmasam