ceza 15 gün geçerli mi teşekkür ederim 1 günlük ofsayt kaçırıyorum , cezayı ödesem yakalanmasam da trafikten araba men olurmu hocam muayene yaptırmasam
Cezayı ödemeseniz bişi olmaz ama muayene yaptırın yakalandığınızda sorun olacak 7 ya da 15 süresi var ceza sonrasında. Muayene yaptırmadığınız da yakalanınca her türlü men olur araç.