• 17-07-2024, 22:13:11
    #10
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şirketine durumu bildir maaş düzenlemesi iste yani bir durum yoklaması yap.

    Ocakta zam oranına bakarsan şuan ki maaş ile yeni isyerindeki maaş zammı bile epey fark eder.

    Yani ocakta maaşın daha iyi seviyede olacak .

    Yol ortam ve gelecek olarak olaya bak derim .
    En doğru kararı vereceğine eminim
    Calisma sartlari olarak suanki yerim cok iyi insanlarda oyle para hicbir zaman vermiyo turkiyede ilk 300 de fabrika konusuyoruz sartlar bu diyo arkadaslarimi birakasim gelmiyor ama suan yeni yerde hem 6 ayda bir zam var hem maas yuksek
  • 17-07-2024, 22:13:13
    #11
    Hocam burada sizin öncelikleriniz önemli. Yani
    - Ev geçindirme durumunuz var mı? Kira ödüyor musunuz, evli misiniz, çocuklarınız var mı? Yoksa ailenizin yanında yaşıyor kendiniz kazanıp kendiniz mi harcıyorsunuz?
    - Ek gelirleriniz var mı? Freelance işler, kira geliri, eş geliri, aile desteği vb.
    - Maddi kazanç sizin için ne kadar önemli? Az kazanıp, keyfime bakayım mı istersiniz yoksa zaten maaşımla geçinemiyorum, fazla çalışmayı göze alabilir miyim?


    Bu soruları kendiniz yanıtlandırarak bence aradığınız cevaba ulaşacaksınız
  • 17-07-2024, 22:14:23
    #12
    Üyeliği durduruldu
    SosyalHesap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayni hocam teknik ressam
    Hocam direkt girin şuan faizden dolayı aşağı yukarı tüm şirketler küçülmeye adam çıkarmaya gidiyor çıkartılmayanlar tazminatı yüksek olan eski personeller
  • 17-07-2024, 22:15:21
    #13
    esquare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesin biz bir aileyiz de diyorlardır
    Hahah valla hocam ilk 300 e girdi bu sene ihracatta hep aileyiz diye mesaj atiyolar ama para vermiyolar
  • 17-07-2024, 22:16:26
    #14
    SosyalHesap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Calisma sartlari olarak suanki yerim cok iyi insanlarda oyle para hicbir zaman vermiyo turkiyede ilk 300 de fabrika konusuyoruz sartlar bu diyo arkadaslarimi birakasim gelmiyor ama suan yeni yerde hem 6 ayda bir zam var hem maas yuksek
    Valla büyük fabrika ilk 300 dediğin an olay bitmiştir.
    Senin değerin asla bilinmez aynı statüde devam edersin .
    Az iş az para mottosu olur öyle isyerlerinde işini sonrada yapsan yürür bir şekilde.

    Bence yeni isyerine geçin
  • 17-07-2024, 22:17:25
    #15
    Kenzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam direkt girin şuan faizden dolayı aşağı yukarı tüm şirketler küçülmeye adam çıkarmaya gidiyor çıkartılmayanlar tazminatı yüksek olan eski personeller
    Bixim sirket asla eleman çıkarmıyo hocam 5 bn calisani var deli gibi eleman ariyo hayla ama ucuz iscilik iste suan 700 bn m2 ye fabrika kuruyo
  • 17-07-2024, 23:24:10
    #16
    Tercih sizin ama 45 veren daha çok yorar bilgine.

    Ve 3 yıl bir yerde çalışmak için bence çok, Türkiyede sürekli iş değiştirmek pek iyi görünmüyor ama bence gençken sürekli iş değiştirmek farklı havalar solumak gerek zaten gençken her yede para var ama önemli olan orta ve yaşlı yıllara sağlam deneyim bırakmak ve bu deneyimi paraya döndürmek çünkü yaşlı insanlara iş vermiyorlar.
  • 18-07-2024, 02:21:42
    #17
    İkinci iş daha mantıklı gibi geldi. 2 Katı maaş farkı var.
  • 18-07-2024, 16:46:02
    #18
    Aynı iş yerinde çalışmak körelmenize sebep olur, farklı iş yerlerine geçmeniz ve oralardan iyi ayrılmanız cvnizi iyi doldurmanızı sağlar. Aynı yerde 10 yıldır çalışan insan ile 10 yıldır 5 kere iş değiştirmiş insanın maaşları olmaz, iş değiştiren arkadaşınki her zaman daha fazladır. Şartlar olur olmaz 1 2 sene dişinizi sıkarsınız daha iyi yere geçersiniz. Kariyer önemlidir. Hakkınızda hayırlısı olsun.