Kenzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam direkt girin şuan faizden dolayı aşağı yukarı tüm şirketler küçülmeye adam çıkarmaya gidiyor çıkartılmayanlar tazminatı yüksek olan eski personeller
Bixim sirket asla eleman çıkarmıyo hocam 5 bn calisani var deli gibi eleman ariyo hayla ama ucuz iscilik iste suan 700 bn m2 ye fabrika kuruyo