SosyalHesap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Calisma sartlari olarak suanki yerim cok iyi insanlarda oyle para hicbir zaman vermiyo turkiyede ilk 300 de fabrika konusuyoruz sartlar bu diyo arkadaslarimi birakasim gelmiyor ama suan yeni yerde hem 6 ayda bir zam var hem maas yuksek
Valla büyük fabrika ilk 300 dediğin an olay bitmiştir.
Senin değerin asla bilinmez aynı statüde devam edersin .
Az iş az para mottosu olur öyle isyerlerinde işini sonrada yapsan yürür bir şekilde.

Bence yeni isyerine geçin