Calisma sartlari olarak suanki yerim cok iyi insanlarda oyle para hicbir zaman vermiyo turkiyede ilk 300 de fabrika konusuyoruz sartlar bu diyo arkadaslarimi birakasim gelmiyor ama suan yeni yerde hem 6 ayda bir zam var hem maas yuksek
Valla büyük fabrika ilk 300 dediğin an olay bitmiştir.
Senin değerin asla bilinmez aynı statüde devam edersin .
Az iş az para mottosu olur öyle isyerlerinde işini sonrada yapsan yürür bir şekilde.
Bence yeni isyerine geçin