• 17-07-2024, 22:02:16
    #1
    Teknik ressam olarak bir fabrikada calisiyorum 3 yildir 23 bn tl aliyorum cumartesi pazar tatil resmi tatiller tatil ofis ortamim calisan arkadaslarim cok iyi

    45 bn tl baska fabrikadan teklif aldim sadece pazar tatil resmi tatillerde calistiriyor
    Kafam allak bullak arkadaslarim git diyor napcam bilmiyorum karsida kimllerle nasil insanlarla karsilascam bilmiyorum izin gunleri kafaya takiyorum siz olsaniz napardiniz
  • 17-07-2024, 22:07:03
    #2
    SosyalHesap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teknik ressam olarak bir fabrikada calisiyorum 3 yildir 23 bn tl aliyorum cumartesi pazar tatil resmi tatiller tatil ofis ortamim calisan arkadaslarim cok iyi

    45 bn tl baska fabrikadan teklif aldim sadece pazar tatil resmi tatillerde calistiriyor
    Kafam allak bullak arkadaslarim git diyor napcam bilmiyorum karsida kimllerle nasil insanlarla karsilascam bilmiyorum izin gunleri kafaya takiyorum siz olsaniz napardiniz
    Herşey para değil. Primlerle her ay en az 40.000 TL (kalsaydım 50.000 TL) kazandığım mağazadan istifa ettim sebebi sadece 1 gün tatil ve özel günlerde bayramlarda çalıştırıyor olmasıydı. Şimdi 20k maaşlı ama haftasonu izinli bayramları izinli iş bakıyorum. 20 de alsam 40 da alsam yine adam akıllı bişey sahibi olamayacağım ömür boyunca köle gibi çalışılmaz.
  • 17-07-2024, 22:07:53
    #3
    3 yıldır 23 bin alıyon kafan allak bullak. İlginç.
  • 17-07-2024, 22:07:54
    #4
    Hertürlü işe gidiyoruz zaten, biri 45 diğeri 23 veriyorsa 23 de kalmanın anlamı yok. Memur maşından fazla veriyorlar ben olsam geçerim.
  • 17-07-2024, 22:08:46
    #5
    Şirketine durumu bildir maaş düzenlemesi iste yani bir durum yoklaması yap.

    Ocakta zam oranına bakarsan şuan ki maaş ile yeni isyerindeki maaş zammı bile epey fark eder.

    Yani ocakta maaşın daha iyi seviyede olacak .

    Yol ortam ve gelecek olarak olaya bak derim .
    En doğru kararı vereceğine eminim
  • 17-07-2024, 22:09:38
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Hocam iş tanımına bağlı olmakla birlikte avantaj diyebiliriz. İş tanımı nedir orada?
  • 17-07-2024, 22:10:13
    #7
    esquare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 yıldır 23 bin alıyon kafan allak bullak. İlginç.
    Hocam tatili cok seviyorum suan calistigim yer bu konuda cok rahat arkadaslarim cok iyi bu yuzden paranin onune geciyo ama parayada ihtiyacim var bu yuzden kafam karisik
  • 17-07-2024, 22:10:39
    #8
    Kenzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam iş tanımına bağlı olmakla birlikte avantaj diyebiliriz. İş tanımı nedir orada?
    Ayni hocam teknik ressam
  • 17-07-2024, 22:11:15
    #9
    SosyalHesap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam tatili cok seviyorum suan calistigim yer bu konuda cok rahat arkadaslarim cok iyi bu yuzden paranin onune geciyo ama parayada ihtiyacim var bu yuzden kafam karisik
    Kesin biz bir aileyiz de diyorlardır