SosyalHesap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teknik ressam olarak bir fabrikada calisiyorum 3 yildir 23 bn tl aliyorum cumartesi pazar tatil resmi tatiller tatil ofis ortamim calisan arkadaslarim cok iyi

45 bn tl baska fabrikadan teklif aldim sadece pazar tatil resmi tatillerde calistiriyor
Kafam allak bullak arkadaslarim git diyor napcam bilmiyorum karsida kimllerle nasil insanlarla karsilascam bilmiyorum izin gunleri kafaya takiyorum siz olsaniz napardiniz
Herşey para değil. Primlerle her ay en az 40.000 TL (kalsaydım 50.000 TL) kazandığım mağazadan istifa ettim sebebi sadece 1 gün tatil ve özel günlerde bayramlarda çalıştırıyor olmasıydı. Şimdi 20k maaşlı ama haftasonu izinli bayramları izinli iş bakıyorum. 20 de alsam 40 da alsam yine adam akıllı bişey sahibi olamayacağım ömür boyunca köle gibi çalışılmaz.