Teknik ressam olarak bir fabrikada calisiyorum 3 yildir 23 bn tl aliyorum cumartesi pazar tatil resmi tatiller tatil ofis ortamim calisan arkadaslarim cok iyi
45 bn tl baska fabrikadan teklif aldim sadece pazar tatil resmi tatillerde calistiriyor
Kafam allak bullak arkadaslarim git diyor napcam bilmiyorum karsida kimllerle nasil insanlarla karsilascam bilmiyorum izin gunleri kafaya takiyorum siz olsaniz napardiniz
Is degisikligi sorunu
17
●408
- 17-07-2024, 22:02:16
- 17-07-2024, 22:07:03Herşey para değil. Primlerle her ay en az 40.000 TL (kalsaydım 50.000 TL) kazandığım mağazadan istifa ettim sebebi sadece 1 gün tatil ve özel günlerde bayramlarda çalıştırıyor olmasıydı. Şimdi 20k maaşlı ama haftasonu izinli bayramları izinli iş bakıyorum. 20 de alsam 40 da alsam yine adam akıllı bişey sahibi olamayacağım ömür boyunca köle gibi çalışılmaz.SosyalHesap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-07-2024, 22:08:46Şirketine durumu bildir maaş düzenlemesi iste yani bir durum yoklaması yap.
Ocakta zam oranına bakarsan şuan ki maaş ile yeni isyerindeki maaş zammı bile epey fark eder.
Yani ocakta maaşın daha iyi seviyede olacak .
Yol ortam ve gelecek olarak olaya bak derim .
En doğru kararı vereceğine eminim - 17-07-2024, 22:10:13Hocam tatili cok seviyorum suan calistigim yer bu konuda cok rahat arkadaslarim cok iyi bu yuzden paranin onune geciyo ama parayada ihtiyacim var bu yuzden kafam karisikesquare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-07-2024, 22:10:39Ayni hocam teknik ressamKenzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-07-2024, 22:11:15Kesin biz bir aileyiz de diyorlardırSosyalHesap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle