Teknik ressam olarak bir fabrikada calisiyorum 3 yildir 23 bn tl aliyorum cumartesi pazar tatil resmi tatiller tatil ofis ortamim calisan arkadaslarim cok iyi
45 bn tl baska fabrikadan teklif aldim sadece pazar tatil resmi tatillerde calistiriyor
Kafam allak bullak arkadaslarim git diyor napcam bilmiyorum karsida kimllerle nasil insanlarla karsilascam bilmiyorum izin gunleri kafaya takiyorum siz olsaniz napardiniz