Tercih sizin ama 45 veren daha çok yorar bilgine.

Ve 3 yıl bir yerde çalışmak için bence çok, Türkiyede sürekli iş değiştirmek pek iyi görünmüyor ama bence gençken sürekli iş değiştirmek farklı havalar solumak gerek zaten gençken her yede para var ama önemli olan orta ve yaşlı yıllara sağlam deneyim bırakmak ve bu deneyimi paraya döndürmek çünkü yaşlı insanlara iş vermiyorlar.