• 16-07-2024, 16:58:50
    #19
    Üyeliği durduruldu
    neden r10 platformu ödemeler için aracılık sistemini tercih etmiyor?
  • 16-07-2024, 17:00:40
    #20
    Devir baya kötü, dolandırılıp Moderator hakkında şikayet eden çok başlık gördüm sonra onlarda silindi.
    Aslında silinmemesi daha iyi olabilir.
    Forumda gruplaşmada mevcut ne yazık ki. 2-3 tane mod tanıyan burada ahkam kesiyor..
  • 16-07-2024, 17:00:44
    #21
    R10 un eski kalitesinin kaldığını düşünmüyorum üye olmak bu kadar kolay olmamalı 1500 lira beni zenginde yapmaz fakirde ama burada bi başka sorunlar var
  • 16-07-2024, 17:01:40
    #22
    DJ_HarrY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Devir baya kötü, dolandırılıp Moderator hakkında şikayet eden çok başlık gördüm sonra onlarda silindi.
    Aslında silinmemesi daha iyi olabilir.
    Forumda gruplaşmada mevcut ne yazık ki. 2-3 tane mod tanıyan burada ahkam kesiyor..
    Katılıyorum arkadaşla bizim şikayet konumuza bakan aynı mod
  • 16-07-2024, 17:07:15
    #23
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eski üyeliklerin sürekli patlaması normal değil. Forum yöneticileri sonrası için bir şey yapamaz belki ama en azından iki adımlı doğrulama zorunlu olmalı. Yeni üye birisi mecburen önden ödeme yapıyor ama karşısındaki adam d.olandırıcı. bu insanların ne suçu var peki ticaret puanı almak için mecburen ticaret yapacaklar?

    Ben her girişte SMS doğrulaması için mesaj attım coşkun beye. Ama çok maliyetli olacağı söylendi. SMS olmuyorsa en azından iki adımlı doğrulama zorunlu olmalı artık.
    Yahut sizin gibi bir şey önermiştim belki görüldü belki görülmedi mesaj yerinde ticaret yap alanı olsun anlaştığımız fiyat örneğin nedir 10.000₺ alıcı kısım ödemeyi R10 a yatırsın R10 bundan %10 komisyon alsın gerekirse hizmet sağlandıktan sonra da iki taraf onayı sonucu para satıcıya geçsin kimse mağdur olmaz R10 aracı görevi de görür kazançta sağlar.
  • 16-07-2024, 17:08:34
    #24
    caneke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    R10 un eski kalitesinin kaldığını düşünmüyorum üye olmak bu kadar kolay olmamalı 1500 lira beni zenginde yapmaz fakirde ama burada bi başka sorunlar var
    Hocam tam olarak forum yönetiminden ne bekliyorsun anlamış değilim, ne yapsın adamlar ? Dolandıran üyeyi banlamışlar, tekrar forumda ticaret yapmayı düşünürse mağduriyetinizi giderme şartı var. Bundan fazlasını yapamazlar, hakkınızı yasal yollarla aramız gerekiyor.
  • 16-07-2024, 17:17:03
    #25
    DJ_HarrY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Devir baya kötü, dolandırılıp Moderator hakkında şikayet eden çok başlık gördüm sonra onlarda silindi.
    Aslında silinmemesi daha iyi olabilir.
    Forumda gruplaşmada mevcut ne yazık ki. 2-3 tane mod tanıyan burada ahkam kesiyor..
    Burada kimse kimseye ahkam kesemez degil mod tanıyorum Coşkun beyi tanıyorum dese bile farketmez . Coşkun beyin bu konudaki tavrı çok nettir asla kimseye taviz vermiyoruz.

    Burada biz dahil her üye eşittir bizim için platin normal üye kurumsal üye veyahut yönetim ekibinden olmasının bir önemi yoktur kurallarımız kaidelerimiz ne ise onu uyguluyoruz aramızda ban yiyen yöneticiler bile oldu

    Böyle durumlar oldugunu düşünüyorsanız ilgili mesajı reportlarsanız tüm yönetici arkadaşlarımız sizlere yardımcı olacaklardır.
  • 16-07-2024, 17:17:16
    #26
    4irlines adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam tam olarak forum yönetiminden ne bekliyorsun anlamış değilim, ne yapsın adamlar ? Dolandıran üyeyi banlamışlar, tekrar forumda ticaret yapmayı düşünürse mağduriyetinizi giderme şartı var. Bundan fazlasını yapamazlar, hakkınızı yasal yollarla aramız gerekiyor.
    hocam siz konuya tam hakim değilsiniz galiba diğer arkadaşla beni 5-10 yıllık üyeler dolandırdı baktığınız zaman ticaret puanları yüksek eski hesaplar ama whatsapp tan konuştuğumuz kişiler farklı r10 buraya kadar birşey yapamayabilir ama bu kişilerin gönderdiği davetiyeler iptal edilmeli burada büyük bir sorun var bizi dolandıran kişiler farklı hesaplar farklı telefon numaraları ama whatsapp fotoğrafları ve iban numaraları farklı
    Ben bir *********** olsam R10 a bir kere girmem yeterli onlarca kullanıcı hesabı açarım bu zor değil dolandırıcılık yapanları banlamakla çözülmez bu iş onları davet edenlerin ve dolandırıcılık yapanların ve onun davet ettiklerininde banlanması gerekiyor foruma üye olmak bu kadar kolay olmamalı
    ben zaten dosyamı teslim ettim şikayetçi oldum
  • 16-07-2024, 17:26:38
    #27
    Bence şu indirimli fatura ödeme işi kapatılmalı, herkesin dili yandı o konularda. Herkese geçmiş olsun dilerim