R10'da neler oluyor ?
39
●5.420
- 16-07-2024, 16:58:50Üyeliği durdurulduneden r10 platformu ödemeler için aracılık sistemini tercih etmiyor?
- 16-07-2024, 17:01:40Katılıyorum arkadaşla bizim şikayet konumuza bakan aynı modDJ_HarrY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-07-2024, 17:07:15Yahut sizin gibi bir şey önermiştim belki görüldü belki görülmedi mesaj yerinde ticaret yap alanı olsun anlaştığımız fiyat örneğin nedir 10.000₺ alıcı kısım ödemeyi R10 a yatırsın R10 bundan %10 komisyon alsın gerekirse hizmet sağlandıktan sonra da iki taraf onayı sonucu para satıcıya geçsin kimse mağdur olmaz R10 aracı görevi de görür kazançta sağlar.neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-07-2024, 17:08:34Hocam tam olarak forum yönetiminden ne bekliyorsun anlamış değilim, ne yapsın adamlar ? Dolandıran üyeyi banlamışlar, tekrar forumda ticaret yapmayı düşünürse mağduriyetinizi giderme şartı var. Bundan fazlasını yapamazlar, hakkınızı yasal yollarla aramız gerekiyor.caneke adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-07-2024, 17:17:03Burada kimse kimseye ahkam kesemez degil mod tanıyorum Coşkun beyi tanıyorum dese bile farketmez . Coşkun beyin bu konudaki tavrı çok nettir asla kimseye taviz vermiyoruz.DJ_HarrY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Burada biz dahil her üye eşittir bizim için platin normal üye kurumsal üye veyahut yönetim ekibinden olmasının bir önemi yoktur kurallarımız kaidelerimiz ne ise onu uyguluyoruz aramızda ban yiyen yöneticiler bile oldu
Böyle durumlar oldugunu düşünüyorsanız ilgili mesajı reportlarsanız tüm yönetici arkadaşlarımız sizlere yardımcı olacaklardır. - 16-07-2024, 17:17:16hocam siz konuya tam hakim değilsiniz galiba diğer arkadaşla beni 5-10 yıllık üyeler dolandırdı baktığınız zaman ticaret puanları yüksek eski hesaplar ama whatsapp tan konuştuğumuz kişiler farklı r10 buraya kadar birşey yapamayabilir ama bu kişilerin gönderdiği davetiyeler iptal edilmeli burada büyük bir sorun var bizi dolandıran kişiler farklı hesaplar farklı telefon numaraları ama whatsapp fotoğrafları ve iban numaraları farklı4irlines adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben bir *********** olsam R10 a bir kere girmem yeterli onlarca kullanıcı hesabı açarım bu zor değil dolandırıcılık yapanları banlamakla çözülmez bu iş onları davet edenlerin ve dolandırıcılık yapanların ve onun davet ettiklerininde banlanması gerekiyor foruma üye olmak bu kadar kolay olmamalı
ben zaten dosyamı teslim ettim şikayetçi oldum
