Devir baya kötü, dolandırılıp Moderator hakkında şikayet eden çok başlık gördüm sonra onlarda silindi.
Aslında silinmemesi daha iyi olabilir.
Forumda gruplaşmada mevcut ne yazık ki. 2-3 tane mod tanıyan burada ahkam kesiyor..
Katılıyorum arkadaşla bizim şikayet konumuza bakan aynı mod