DJ_HarrY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Devir baya kötü, dolandırılıp Moderator hakkında şikayet eden çok başlık gördüm sonra onlarda silindi.
Aslında silinmemesi daha iyi olabilir.
Forumda gruplaşmada mevcut ne yazık ki. 2-3 tane mod tanıyan burada ahkam kesiyor..
Burada kimse kimseye ahkam kesemez degil mod tanıyorum Coşkun beyi tanıyorum dese bile farketmez . Coşkun beyin bu konudaki tavrı çok nettir asla kimseye taviz vermiyoruz.

Burada biz dahil her üye eşittir bizim için platin normal üye kurumsal üye veyahut yönetim ekibinden olmasının bir önemi yoktur kurallarımız kaidelerimiz ne ise onu uyguluyoruz aramızda ban yiyen yöneticiler bile oldu

Böyle durumlar oldugunu düşünüyorsanız ilgili mesajı reportlarsanız tüm yönetici arkadaşlarımız sizlere yardımcı olacaklardır.