Konu
R10'da neler oluyor ?
16-07-2024, 17:00:40
#20
DJ_HarrY
Devir baya kötü, dolandırılıp Moderator hakkında şikayet eden çok başlık gördüm sonra onlarda silindi.
Aslında silinmemesi daha iyi olabilir.
Forumda gruplaşmada mevcut ne yazık ki. 2-3 tane mod tanıyan burada ahkam kesiyor..