R10 un eski kalitesinin kaldığını düşünmüyorum üye olmak bu kadar kolay olmamalı 1500 lira beni zenginde yapmaz fakirde ama burada bi başka sorunlar var
Hocam tam olarak forum yönetiminden ne bekliyorsun anlamış değilim, ne yapsın adamlar ? Dolandıran üyeyi banlamışlar, tekrar forumda ticaret yapmayı düşünürse mağduriyetinizi giderme şartı var. Bundan fazlasını yapamazlar, hakkınızı yasal yollarla aramız gerekiyor.