fatihbaz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bilgisayar VGA hakkında sorum var
29
●430
- 10-07-2024, 19:41:17Ordaki değil de alt tarafta bir VGA girişi daha var mı? Ekran kartı takılıysa aşağıda, yukarıdaki çalışmaz. Kasa tam görünmüyor
Bip sesi için de bios pilini çıkarıp takın, ram leri de tek tek hangisi çalışıyor diye deneyin.
Bip sesi düzelmeden ekrana bir şey çıkması da zor. - 10-07-2024, 19:42:39benim aklımada tam bu gelmiştiMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
geçenlerde kasada ekran kartı takılı iken,onboard ekrana takmışım kabloyu ve çalışmıyordu.45dk ugraştıktan sonra farkettim bunu,ekran kartını kasadan dışarı çıkarınca düzelmişti 
küçük bi ihtimal ama denenebilir tabiki.özellikle takarken dişleri egene çok oluyor.Mubi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 10-07-2024, 20:02:11Hocam bios pilini tak çıkar denedim bı türlü ses gitmediMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aslında bu yer daha var ama VGA girmiyorfatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 10-07-2024, 20:09:02Hocam belki uyumsuz ram takmış olabilirim ama onu çıkardım daha sonra. PC eski biraz.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çalışsa yeterli PC benim değil emanet - 10-07-2024, 20:09:45vga degildir girmiyorsa,dvi olabilir.farklı kablo türleri var sonuçta vga,dvi,hdmi vb...Mubi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
geçenlerde kasada ekran kartı takılı iken,onboard ekrana takmışım kabloyu ve çalışmıyordu.45dk ugraştıktan sonra farkettim bunu,ekran kartını kasadan dışarı çıkarınca düzelmişti