Ordaki değil de alt tarafta bir VGA girişi daha var mı? Ekran kartı takılıysa aşağıda, yukarıdaki çalışmaz. Kasa tam görünmüyor
Bip sesi için de bios pilini çıkarıp takın, ram leri de tek tek hangisi çalışıyor diye deneyin.
Bip sesi düzelmeden ekrana bir şey çıkması da zor.
Hocam bios pilini tak çıkar denedim bı türlü ses gitmedi
benim aklımada tam bu gelmişti

geçenlerde kasada ekran kartı takılı iken,onboard ekrana takmışım kabloyu ve çalışmıyordu.45dk ugraştıktan sonra farkettim bunu,ekran kartını kasadan dışarı çıkarınca düzelmişti
küçük bi ihtimal ama denenebilir tabiki.özellikle takarken dişleri egene çok oluyor.
Aslında bu yer daha var ama VGA girmiyor