Ordaki değil de alt tarafta bir VGA girişi daha var mı? Ekran kartı takılıysa aşağıda, yukarıdaki çalışmaz. Kasa tam görünmüyor
Bip sesi için de bios pilini çıkarıp takın, ram leri de tek tek hangisi çalışıyor diye deneyin.
Bip sesi düzelmeden ekrana bir şey çıkması da zor.