Ordaki değil de alt tarafta bir VGA girişi daha var mı? Ekran kartı takılıysa aşağıda, yukarıdaki çalışmaz. Kasa tam görünmüyor
benim aklımada tam bu gelmişti

geçenlerde kasada ekran kartı takılı iken,onboard ekrana takmışım kabloyu ve çalışmıyordu.45dk ugraştıktan sonra farkettim bunu,ekran kartını kasadan dışarı çıkarınca düzelmişti
Peki hocam VGA kablosundan dolayı olabilir mi belki hasar görmüşse
küçük bi ihtimal ama denenebilir tabiki.özellikle takarken dişleri egene çok oluyor.