Arkadaşlar Bu VGA giriş kısmının işaretlediğim tarafı çıktı tekrar taktim fakat no Signal yazıyor ekranda ve bip bip sesi çıkarmakta. Ram takacaktim nasip olmadi yardımcı olursanız sevinirim talimat verebilirsiniz ben denerim
ramleri çıkarıp tekrar takmak,ucunu silgiyle silmek,ramleri tek tek takmak,farklı yuvalara takmak gibi çeşitlli yollar denemek gerek.bi üstdeki mesajdada belirtildigi üzere biplerin anlamı var derler ama banada gerek olmadı hiç,deneme yoluyla çözdüm ben genelde.
ramleri çıkarıp tekrar takmak,ucunu silgiyle silmek,ramleri tek tek takmak,farklı yuvalara takmak gibi çeşitlli yollar denemek gerek.bi üstdeki mesajdada belirtildigi üzere biplerin anlamı var derler ama banada gerek olmadı hiç,deneme yoluyla çözdüm ben genelde.
ramleri çıkarıp tekrar takmak,ucunu silgiyle silmek,ramleri tek tek takmak,farklı yuvalara takmak gibi çeşitlli yollar denemek gerek.bi üstdeki mesajdada belirtildigi üzere biplerin anlamı var derler ama banada gerek olmadı hiç,deneme yoluyla çözdüm ben genelde.
Hocam silgi ile silip denedim fakat olmadı farklı öneriniz varmı acaba