• 24-06-2024, 09:28:02
    #1
    Arkadaşlar merhaba,
    Seyahatlerimde afyondan her geçtiğimde hız cezası yiyorum. Bir türlü anlam veremedim. Ankaradan antalyaya doğru gidiyordum alakasız şekilde "Ankara Yolu Geliş 1" istikametinde yine ceza yemişim. Aracım doblo ve sabit hız kameralarında ve ortalama tespitlerde mutlaka yavaşlıyorum. Normalde de 110'u geçmiyorum.

    Eskiden teza tutanağını görebiliyorduk interaktif vergi dairesinden şimdi onuda göremiyorum. Fotoğraf yok birşey yok. Nereden görebilirim?

  • 24-06-2024, 09:29:21
    #2
    Afyon büyük şehir olmadığı için hocam ceza gelirlerinden belli bir kısım belediyeye kalıyor o yüzden affetmiyorlar.
  • 24-06-2024, 09:30:34
    #3
    Foto olması gerekiyor bence, Almanyada radara girersen eve fotolu şekilde gönderiyorlar.
  • 24-06-2024, 09:40:48
    #4
    drift34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Foto olması gerekiyor bence, Almanyada radara girersen eve fotolu şekilde gönderiyorlar.
    Türkiye'de de gösteriyorlar ama itiraz etmeye gidersen. Cezaya itiraz etmen lazım ki kanıt görebilesin. Yani diyor ki, halkın %50si saf zaten itiraz etmekle uğraşmaz, biz geçirelim, itiraz edene de kanıt sunarız hesabı 🙂 Arada kim bilir kaç suçsuz cezasını ödüyor. Ben en az 10 trafik cezası sildirdim.
  • 24-06-2024, 09:41:00
    #5
    🔎 WhoisTR.net
    Kaç km/s hız ile girdiğinize dair mutlaka bir bilgi vardır. Aracınız otomobil vasfında mı yoksa kamyonet / ticari olarak mı geçiyor? Doblo dediğiniz için sordum.
    Normalde ticari olarak geçenlerde hız limiti düşük, o şekilde algılanıp yazılıyor olabilir mi acaba diye kaç km/s hız ile girdiğinize dair bilgi olması önemli.
    Eğer öyleyse itiraz edersiniz.
  • 24-06-2024, 09:42:28
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Ben de yayaya yol vermedim diye 1 ay önce ceza yemişim yeni gördüm. Valla evlat acısı gibi koyuyor ya.
  • 24-06-2024, 12:32:47
    #7
    angelicmoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de yayaya yol vermedim diye 1 ay önce ceza yemişim yeni gördüm. Valla evlat acısı gibi koyuyor ya.
    Hocam bundan önceki ceza da şerit değiştirirken sinyal vermediğim içindi. Valla bıkıverdim.
    Feri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaç km/s hız ile girdiğinize dair mutlaka bir bilgi vardır. Aracınız otomobil vasfında mı yoksa kamyonet / ticari olarak mı geçiyor? Doblo dediğiniz için sordum.
    Normalde ticari olarak geçenlerde hız limiti düşük, o şekilde algılanıp yazılıyor olabilir mi acaba diye kaç km/s hız ile girdiğinize dair bilgi olması önemli.
    Eğer öyleyse itiraz edersiniz.
    Kamyonet tarzı geçiyor yani hız limiti düşük olan 100+%10 şeklinde. Özelliklede radar bot falan kullandım ve kameraların hepsinde 1km önceden yavaşladım idrak edemedim doğrusu. İşin enteresan tarafı 16.06.2024 tarihinde ben antalyaya doğru gidiyordum ankara yolu tarafında değildim.
  • 24-06-2024, 12:35:08
    #8
    Üyeliği durduruldu
    prestij123 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bundan önceki ceza da şerit değiştirirken sinyal vermediğim içindi. Valla bıkıverdim.

    Kamyonet tarzı geçiyor yani hız limiti düşük olan 100+%10 şeklinde. Özelliklede radar bot falan kullandım ve kameraların hepsinde 1km önceden yavaşladım idrak edemedim doğrusu. İşin enteresan tarafı 16.06.2024 tarihinde ben antalyaya doğru gidiyordum ankara yolu tarafında değildim.
    Valla araba benden çok yiyor.
  • 24-06-2024, 12:41:22
    #9
    Trafik kurallarına uymayı deneseniz nasıl olur? Kuralları uymayıp neden ceza geldi demek mantıksız değil mi? Doblo hususi değilse 110la gidemezsiniz o yüzden ceza yemeniz gayet normal.

    25 senedir yolardayım daha bir kere trafik cezası yemedim. Otomobil, minibüs, kamyon ne varsa kullandım.

    Umarım trafik cezaları 100 kat daha artar. İnsanlar canını önemsemez ama ödeyeceği para cezasından çekinir.