drift34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Foto olması gerekiyor bence, Almanyada radara girersen eve fotolu şekilde gönderiyorlar.
Türkiye'de de gösteriyorlar ama itiraz etmeye gidersen. Cezaya itiraz etmen lazım ki kanıt görebilesin. Yani diyor ki, halkın %50si saf zaten itiraz etmekle uğraşmaz, biz geçirelim, itiraz edene de kanıt sunarız hesabı 🙂 Arada kim bilir kaç suçsuz cezasını ödüyor. Ben en az 10 trafik cezası sildirdim.