Foto olması gerekiyor bence, Almanyada radara girersen eve fotolu şekilde gönderiyorlar.
Türkiye'de de gösteriyorlar ama itiraz etmeye gidersen. Cezaya itiraz etmen lazım ki kanıt görebilesin. Yani diyor ki, halkın %50si saf zaten itiraz etmekle uğraşmaz, biz geçirelim, itiraz edene de kanıt sunarız hesabı 🙂 Arada kim bilir kaç suçsuz cezasını ödüyor. Ben en az 10 trafik cezası sildirdim.