Trafik kurallarına uymayı deneseniz nasıl olur? Kuralları uymayıp neden ceza geldi demek mantıksız değil mi? Doblo hususi değilse 110la gidemezsiniz o yüzden ceza yemeniz gayet normal.

25 senedir yolardayım daha bir kere trafik cezası yemedim. Otomobil, minibüs, kamyon ne varsa kullandım.

Umarım trafik cezaları 100 kat daha artar. İnsanlar canını önemsemez ama ödeyeceği para cezasından çekinir.